Het verenigingsjaar loopt van 1 januari t/m 31 december 2017

Gedurende het verenigingsjaar werd er geen cursus gepland.

Evenals de andere jaren zijn de herhalingslessen gegeven volgens het competentiesysteem van het Oranje Kruis. De herhalingslessen werden verzorgd door Mevr. Marjo Graafmans en Hr. Jan Biekens en Hr. Berry Hanssen.

De lotusslachtoffers werden wederom verzorgd door lotusvereniging Schijndel. Dit verloopt tot op heden naar wens.

Gedurende het jaar hebben de 8 hulpverleners op 9 dagen hulpverleningen verricht. Dat wil zeggen, dat deze mensen een krachttoer hebben verricht, want ieder van hen heeft meerdere keren hulpverleend. Wij, als vereniging, zijn hun ontzettend dankbaar voor hun inzet!

Er was dit jaar een vari√ęteit in de evenementen. Schoolvolleybalwedstrijden, voetbalwedstrijd bij Real Lunet, oefening brandweer in Cromvoirt, open waterkampioenschap, de Longest Night Trail en de Kangoeroeloop op 2e Kerstdag waren een van de evenementen. Helaas hebben wij ook evenementen moeten afzeggen, omdat er gewoon te weinig hulpverleners binnen onze vereniging meer zijn.

Op 31 december 2017 telde de vereniging 58 leden, 15 leden betreffende de kinder EHBO en 10 leden betreffende de AED/reanimatie.